Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Sakarya Valiliği
T.C. Sakarya Valiliği
T.C. Sakarya Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat 15 Temmuzda Sakarya
  • SAKARYA
    Şehrimiz Sakarya Kent Rehberi Sakarya Tanıtım Videoları Yatırım Programı
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kolluk Gözetim Kamu Hizmet Standartları Kamu Yatırımları Hizmetler Gösteri Yürüyüşleri Güzergahları
  • GÜNDEM
    Validen Haberler Valilikten Haberler Duyurular E-İmza Kurulum Dosyaları Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
6
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Sakarya Valisi
      • Vali Yardımcıları
        • Mehmet POLAT
        • Selda DURAL
        • Dr. İsmail Altan DEMİRAYAK
        • Asalet KARABULUT
        • Yusuf İZCİ
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • 15 Temmuzda Sakarya
      • Resimler
      • Videolar
  • SAKARYA
    • Şehrimiz
    • Sakarya Kent Rehberi
    • Sakarya Tanıtım Videoları
    • Yatırım Programı
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kolluk Gözetim
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kamu Yatırımları
    • Hizmetler
    • Gösteri Yürüyüşleri Güzergahları
  • GÜNDEM
    • Validen Haberler
    • Valilikten Haberler
    • Duyurular
    • E-İmza Kurulum Dosyaları
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM

Vali Nayir Okul Ziyaretlerini Sürdürüyor

Her hafta bir okulu ziyaret ederek öğretmen ve öğrencilerle bir araya gelen Vali Ahmet Hamdi Nayir, bugün de İMKB Mehmet Akif Ersoy Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde temaslarda bulundu.

“Kısa Film Dalında Türkiye Dereceleri Mevcut”
İl Milli Eğitim Müdürü Fazilet Durmuş ve Adapazarı İlçe Milli Eğitim Müdürü Coşkun Bakırtaş’ın da eşlik ettiği ziyarette Vali Ahmet Hamdi Nayir’i okul girişinde karşılayan Okul Müdürü Mithat Şahin genel bir bilgilendirmede bulunurken; 2005 yılında açılan okulda diğer meslek liselerinde bulunmayan alanlarda eğitim verdiklerini, 16 derslik, 2 atölye ve 50 öğretmen ile birlikte 569 gündüzlü, 138 mesleki açık lise öğrencisi ile eğitim-öğretime devam ettiklerini, 6 Bilgisayar Laboratuvarı, 3 Radyo Televizyon Laboratuvarı, 5 Elektronik Laboratuvarı ve 3 Grafik-Fotoğraf Laboratuvarına sahip olduklarını, Radyo-TV bölümünün çeşitli kısa film yarışmalarına katılarak okullarını temsil ettiğini, bu yarışmalarda 5'i Türkiye birinciliği, biri Türkiye ikinciliği, biri de Türkiye üçüncülüğü olmak üzere 14 Türkiye derecesi ve 2 İl birinciliği elde ettiklerini, bu eğitim-öğretim yılı için şimdilik bir kısa filmin çekiminin tamamlandığını ve montaj çalışmaları bitince yarışmalara katılım sağlayacaklarını ifade etti.

“Okulu Gezerek Derslere Katıldı”
Okulda incelemelerde bulunurken karşılaştığı öğrencilerle bir süre sohbet edip Bilgisayar Programcılığı Atölyesindeki etkinlikleri de yakından izleyen Vali Ahmet Hamdi Nayir, 9, 10 ve 11. sınıflarda da derslere katıldı.

Bilişim Bölümünün Türk Dili ve Edebiyatı dersine iştirak eden Vali Ahmet Hamdi Nayir zamanımızı “Bilişim Çağı” diye tanımlayanlar olduğunu ifade ederek, “İnsanlığın her dönemi ağırlıklı meşguliyetine göre isimlendirilmiştir. Bir zamanlar avcılık, daha sonra tarım, sonra da sanayi ön plana çıkmıştır. Zamana isim veren de bu özellikler olmuştur. Zamanımızı en iyi tanımlayan özelliklerden biri de bilişimdir.

“Çağını Yakalamış Bir Okul”
Çağımızda öncelikle bilgiye ihtiyaç vardır, onun yanında bir teknolojiye ihtiyaç vardır, onun yanında da bunu çok net işleyecek bilgisayar gibi bazı gereçlere ihtiyaç vardır, işte bunlar bir araya gelince günümüzü bilişim çağı olarak adlandırıyoruz. Mesleki ve Teknik okullar denildiğinde aklımıza; torna tesviye, elektrik, metal veya mobilya gibi dallar ve alanlar gelirdi. Bugün gördüğümüz kadarıyla bu okulumuz, diğer meslek liselerinden farklı olarak çağı yakalamış bölümlerle yoluna devam ediyor. Özel olarak seçilip burada eğitim ve öğretim gören siz gençlerimizin, alanınızda çok başarılı olacağınıza inanıyoruz.

“Meslekte Başarılı Olmak İçin Dile Hakim Gerekiyor”
Bilişim ile Türk Dili ve Edebiyatının ne alakası var diyenler daima yanılırlar. İletişimin en önemli kaynağı konuşmaktır, dildir. Her konunun dille alakası vardır. Görev alanınızla, eğitim alanınızla ilgili de mutlaka çok sağlam bir dil bilgisine sahip olmanız gereklidir. Çok iyi bir doktor eğer iyi bir dil bilgisi ve hitabete sahip değilse hastası ile yeterli iletişim sağlayamaz, mühendis ya da diğer meslek dalları için de bu durum geçerlidir. Eğer akademik kadrolara talipseniz, üniversitede ders vereceğim ya da gelecekte bu daldaki bir okulda öğretmen olmak istiyorum diyorsanız, öncelikle dile hâkim olmanız gerekmektedir.

“Artık Cihazlar Birbirleriyle Konuşabiliyor”
Bilişimin önemli özelliği etkileşimdir. Artık cihazlar bile birbirini tanıyor. Bilgisayarlar, ona bağlanan yazıcıyı tanımak zorunda.  Sanayi 4.0’ın en ayırıcı özelliği cihazların birbiriyle de konuşabiliyor olmasıdır. İnsanlar gibi birbiriyle konuşan cihazlara doğru gidiyoruz. Sizler bu çağda doğmuş kişiler olarak bu konuları daha da iyi bilmelisiniz.

“Yeter ki İnanın”
Hepiniz hedefini belirlemiş kişiler olarak; gelecekte hangi okula gideceğini, bu ülkeye, insanlığa nasıl hizmet edeceğini bilen gençlerimizsiniz. Bizden aldığınız bu dünyayı daha iyi yerlere götürmeniz lazım, ailelerinizin ve bizlerin bu konudaki beklentilerine cevap vermeniz gerekiyor. Yeter ki başaracağınıza inanın, yapamayacağınız hiçbir şey olmadığını göreceksiniz” dedi.

Bir öğrencinin yeni binalarına kavuşan atölyelerdeki teknolojik aletlerin iyileştirilmesine yönelik talebini dinleyen Vali Nayir, “İnşallah imkânlar ölçüsünde arkadaşlarımız bu durumu halledeceklerdir. İktisat dersinde bizlere, ‘İhtiyaçlar sınırsızdır, ancak onları karşılayacak imkânlar sınırlıdır, iktisadın gayesi de, sonsuz ihtiyaçları kısıtlı imkânlarla karşılayabilmektir’ demişlerdi. İmkânlar dâhilinde sizlerin ihtiyaçları mutlaka karşılanacaktır” diye konuştu.

“Barış Pınarı Harekâtı İleride Tarihin Önemli Sayfalarında Yer Alacaktır”
Grafik-Fotoğraf Bölümünün Tarih dersinde öğrencilere çeşitli nasihatlerde bulunan Vali Ahmet Hamdi Nayir, “Nasıl ki geçmiş yıllarda yaşanan olayları bu derslerde işleyip analiz ediyorsak, şu an Kahraman Mehmetçiğimizin Suriye’nin kuzeydoğusunda, yerinden, yurdundan edilen insanların evlerine dönebilmesini sağlamak, sınırlarımızdaki olası saldırıları bertaraf etmek için teröristlere karşı başlattığı Barış Pınarı Harekâtı da ileride mutlaka Tarih dersinde işlenecektir. İnsanlık var olduğu günden bu yana yaşanan her şey aslında bir ibret vesikasıdır, bunun için Tarihimizi iyi bilmemiz gerekiyor” diye söyledi.

“Tarihi Anlamak Geleceği Kestirmekten Daha Zordur”
Öğrencilik yıllarımda Tarih öğretmenimiz derse başlarken, ‘Tarihi anlamak, atiyi, yani geleceği kestirmekten daha da zordur’ derdi. Yani tarihi gerçek manasıyla anlayıp, çıkarılacak dersleri idrak etmenin, geleceği kestirmekten daha da zor olduğunu vurgulardı. Öğrenim süresi boyunca size öğretilen her şeyin zaman içerisinde size bir faydası mutlaka olacaktır.

“Başarmak İçin Sevmek Gerekiyor”
Gün gelecek bu sıralarda başkaları oturacak ve sizler onlara bizim gibi hitap edeceksiniz. Sevmek, başarmanın en önemli kısmıdır. Sevdiğiniz işi yapmaya ve mutlu olmaya çalışın, ayrıca hangi işi yaparsanız yapın en güzelini yapmaya çalışın. Sizlere her konuda güveniyoruz” dedi.

Sınıf gezisinde İl Milli Eğitim Müdürü Fazilet Durmuş, önümüzdeki sezon Sakaryaspor formalarının tasarımı ile ilgili Grafik Tasarım Öğrencileri arasında yarışma düzenleneceğini ve öğrencilerin hazırlıklarına şimdiden başladığını belirtirken, Vali Nayir de Sakarya’mızın ortak paydalarından olan Sakaryaspor’a ve yarışmaya katılacak olan tüm tasarımcılara başarılar dileğinde bulundu.

“Eğitim Öncelikli Konularımız Arasında”
Daha sonra okulun Konferans Salonunda öğretmenlerle tanışma toplantısı gerçekleştiren Vali Ahmet Hamdi Nayir, her Çarşamba öğleden sonralarını bir okula ayırdıklarını, bu ziyaretler sırasında öğretmen ve öğrenciler ile bir araya gelip hayata dair paylaşımlarda bulunduklarını ifade ederek, “Yürütmüş olduğumuz kamu hizmetleri içerisinde emniyet, asayiş, sağlık, altyapı, turizm gibi çok farklı konulardan sorumluluğumuz var. İnsanımızı en çok ilgilendiren, ona en fazla temas eden konuların başında gelen eğitime de çok özel bir önem veriyoruz. Her ferdin, her ailenin, her ülkenin gündeminde, ajandasında mutlaka eğitim konusu vardır, olmalıdır. Sizlerin de, bizlerin de bu gündemin gerisinde kalmadan, tanınan imkânlar doğrultusunda daha da güzelini yapma gayreti içerisinde olmamız gerekiyor.

“Hem Öğretmen Hem de Velisiniz”
Ailelerinin bize emanet ettiği çocukları geleceği hazırlama görevimiz var, sizin çocuklarınız da muhtemelen bir başka öğretmene emanettir. Sizler başkalarının çocuklarına öğretmenlik yaparken, aynı zamanda bir veli pozisyonundasınız. Dolayısıyla eğitimin önemini bir veli olarak da değerlendirdiğiniz için bu durumu daha iyi anladığınızı düşünüyoruz.

“İyi Yetişmiş İnsan Gücüne İhtiyacımız Var”
Bu zor coğrafyada ayakta kalmanın çaresi, güçlü olmaktan geçiyor, bu güce sahip olmanın en önemli yolu da iyi yetişmiş insan gücüne sahip olmaktır. Yeraltı kaynaklarınızla, ormanlarınızla ya da sanayinizle güçlü olsanız dahi, bunların başında iyi yetişmiş insan gücüne sahip değilseniz başarıyı yakalayamazsınız. Sizler gibi kıymetli öğretmenlerimiz bizlere, İkinci Dünya Savaşında yerle bir olan, sanayisini kaybetmiş, şehirlerini kaybetmiş Japonya ve Almanya’nın, iyi yetişmiş insan gücü sayesinde çok kısa bir zamanda tekrar dünyanın lideri durumuna geldiklerini öğretmişlerdi. İşte önemli olan yetişmiş insan gücüne sahip olabilmektir. Bu zor coğrafyada ayakta kalmak için sizlere yüklenmiş olan böyle önemli bir görev var, sizler de bunu hakkıyla yerine getiriyorsunuz, buna inanıyoruz.

“Hayatı ve Ümitlerine Sahip Çıkmayı Öğretebilmeliyiz”
Çocuklarımızın mutlaka bir yönlendirmeye ihtiyacı var, mutlaka bir telkine ihtiyacı var, hayata dair sizlerin kıymetli paylaşımlarına ihtiyacı var, çocuklar kendilerine güvenirse geleceğe ait daha güzel şeyleri başarmamaları için hiçbir sebepleri yok demektir. Sınıf gezilerinde çocuklarımıza olabildiğince bu duyguyu verme gayretindeyiz. İstedikleri takdirde her şeyi başarabileceklerini, bu konuda hem bizlerin hem de öğretmenleri ve ailelerinin onlara güvendiklerini belirterek telkinde bulunmaya çalışıyorum. Önemli olan hayatı çocuklara öğretip, çocukların hayatla olan irtibatlarını, ümitlerini devem ettirebilmektir, bunu yapabilirsek çok önemli bir işi başarmış oluruz. Öğretmenlerimizin bir taraftan çocuklarımıza derslerle ilgili birikimlerini aktarırken, bir taraftan da hayatı öğretmeleri lazım, çocuğun kendine olan güvenini tazeleyip hayatta nereye konumlanması gerektiğini de öğretebilmelidir” diyerek baba ile oğlu arasında geçen ‘Hayatımın değeri nedir?’ isimli bir hikâyeyi de paylaştı.

“Çocukları İyi Yerlere Konumlandırmalıyız”
Hikâyede babanın oğluna hitaben, ‘Sen bizim gözümüzde bir mücevhersin ama önemli olan senin hayatta kendini nereye konumlandırdığındır. Sen kendini sokağa konumlandırırsan mahalle bakkalı mücevherin kıymetini bilemediği gibi sen de değerini fark edemezsin. Değerini bilenlerin yanına kendini konumlandırırsan kıymetin ortaya çıkar. Bir kıymetli taştan değerli takılar yapılabildiği gibi sen de kıymetini bilenlerin elinde olağanüstü değer kazanabilirsin’ sözlerini paylaşan Vali Nayir, “Aileler, öğretmenler, bizler gerçekten çocuklarımızı çok iyi yerlere konumlandırsak, inanıyorum ki çocuklarımız çok daha başarılı, çok daha verimli yetişeceklerdir. Kendisini bir yere konumlandıramadığı için heder olup giden çok gencimiz var. Kim, neye uygunsa onu oraya konumlandırma kabiliyeti geliştirmeliyiz. Bunun adına da yaşam koçluğu diyoruz.

“Başarı Hikâyelerinin Kahramanları Öğretmenlerdir”
Dünyadaki başarı hikâyelerinin hepsinin altında bir öğretmen dokunuşu olduğuna inanıyorum. Sizlerin başarılarında, şu an yürüttüğünüz faydalı işlerde de öğretmenlerinizin yönlendirmeleri olmuştur. Ülkemizin, İlimizin ihtiyaç duyduğu güzel insanların yetişmesinde, dünyanın ihtiyaç duyduğu güzelliklerin oluşmasında sizlerin dokunuşları, hayata konumlandırmaları etkili olacaktır.

“Birbirinize de Öğretmen Olun”
Bu kadar iyi eğitim almış, yetkin bir kadronun bir arada bulunup birbirinin olumlu taraflarını örnek alması ve bir tecrübe paylaşımı yapmaları gerektiği kanaatindeyiz. Burada özel bir aile duygusu içerisinde daha iyiyi başarmanın yollarının arandığına inanıyorum. En kıdemlilerle yeni nesil eğitimcilerimizi bir arada bulunduran Öğretmenler Odası başarı için de büyük fırsattır. Kıdemli olanların tecrübesi ile mesleğe yeni başlayanların enerjisi birleştiğinde başarı da ardından gelir. Ziyaret ettiğimiz okullarda genellikle birlik ve beraberlik duygusunun yaşandığına ve yöneticilerin de bununla övündüklerine şahit olduk. Bu durum bizi ziyadesiyle memnun ediyor. Öğrencilerinize olduğu kadar birbirinize de öğretmen olmanızı istiyoruz” diye sözlerine ekledi.

Çok özel bölümlerin yer aldığı böylesi okulların kıymetinin bilinmesi gerektiğine dikkat çeken Vali Ahmet Hamdi Nayir, ziyaretin sonunda tüm eğitimcilerle öğrencilere başarı dileğinde bulundu.
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Resmi İlan Portalı
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Kolluk Gözetim
Resmi Daireler Kampüsü 54290 15 Temmuz Camili - Adapazarı /SAKARYA
Tlf: 02642513515-16-17-18 Fax: 0264 251 35 19
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız